arzeeedigital

وبلاگی در مورد ارز دیجیتال

arzeeedigital

وبلاگی در مورد ارز دیجیتال

کسب درآمد دلاری در ایران


یکی از روش های کسب درامد دلاری در ایران استخراج بیت کوین میباشد. ماینینگ فرآیندی است که شبکه بیت کوین را حفظ می کند و همچنین نحوه ایجاد سکه های جدید را حفظ می کند.

 

همه تراکنش‌ها به صورت عمومی در شبکه پخش می‌شوند و استخراج‌کنندگان مجموعه‌های بزرگی از تراکنش‌ها را با تکمیل یک محاسبات رمزنگاری که تولید آن بسیار سخت است اما تأیید آن بسیار آسان است، در بلوک‌ها جمع می‌کنند . اولین ماینری که بلاک بعدی را حل می کند، آن را به شبکه پخش می کند و در صورت اثبات صحت به بلاک چین اضافه می شود. سپس به آن ماینر مقداری بیت کوین تازه ایجاد شده پاداش داده می شود میتواند هولد کند یا با تبدیل انها به کسب درآمد دلاری در ایران برسد.

 

ذاتی نرم افزار بیت کوین محدودیت سخت 21 میلیون سکه است. هرگز بیش از آن در وجود نخواهد بود. تعداد کل سکه‌ها تا سال 2140 در گردش خواهد بود. تقریباً هر چهار سال یک‌بار این نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین را با کاهش حجم پاداش‌ها دو برابر سخت‌تر می‌کند.

هنگامی که بیت کوین برای اولین بار راه اندازی شد، تقریباً بلافاصله یک سکه با استفاده از یک رایانه معمولی استخراج می شد. اکنون به اتاق‌هایی پر از تجهیزات قدرتمند نیاز دارد، اغلب کارت‌های گرافیکی سطح بالا که در محاسبات ماهر باشند، که وقتی با قیمت بی‌ثبات بیت‌کوین ترکیب می‌شود، گاهی اوقات استخراج را گران‌تر از ارزش آن می‌کند .

 

ماینرها همچنین انتخاب می‌کنند که کدام تراکنش‌ها را در یک بلوک قرار دهند، بنابراین هزینه‌هایی با مقدار متفاوتی توسط فرستنده به عنوان انگیزه اضافه می‌شود. هنگامی که تمام سکه ها استخراج شدند، این هزینه ها به عنوان انگیزه ای برای ادامه استخراج ادامه می یابد. این مورد نیاز است زیرا زیرساخت شبکه بیت کوین را فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد